STWÓRZ SWOJE WIRTUALNE BIURO - GLIWICE, KATOWICE
Zamiast martwić się kosztami i obsługą administracyjną, przejrzyj naszą ofertę, dzięki której zyskasz wirtualne biuro w centrum Gliwic w atrakcyjnej cenie, a przy tym pozbędziesz się problemu z odbieraniem telefonów i korespondencji – zajmiemy się tym za Ciebie. Proponowana przez nas lokalizacja w nowoczesnym biurowcu posiada wiele udogodnień, które ułatwiają codzienną pracę biurową.
Biuro krojone na Twoją miarę
Coworking, czyli tworzenie wirtualnych przestrzeni biurowych, jest bardzo wygodnym rozwiązaniem dla osób, które prowadzą działalność gospodarczą i szukają możliwości zredukowania kosztów z tytułu wynajmu pomieszczeń. Nasza propozycja to atrakcyjne stawki, w których zawarte są już opłaty za usługi takie jak: dostarczanie energii elektrycznej, wody, CO, wywóz nieczystości oraz całodobowy monitoring. Gliwice – tutaj znajdziesz oferowane przez nas wirtualne biura. Wynajmowane biuro w Gliwicach to również inne korzyści. Klient, niezależnie od tego, czy jest z Katowic, Bytomia, Rudy Śląskiej lub innej części Polski, wykorzystuje nasz adres do rejestracji firmy na potrzeby korespondencji czy na publikowanych przez siebie materiałach reklamowych. Zalety wirtualnego biura to elastyczne godziny pracy i wygoda. Dopasowujemy się do klientów zarówno z czasem, w którym chcą użytkować nasze lokale, jak i terminem umowy.
Cennik - Ceny Netto
PAKIET BIURO MINI
- Wynajem lokalu oraz adresu do rejestracji firmy i prowadzenia działalności
- Adres do korespondencji
- Przechowywanie korespondencji
- Możliwość odbioru korespondencji w oryginale
- Możliwość posługiwania się adresem w urzędach, do celów prowadzenia działalności gospodarczej oraz na wszelkich materiałach reklamowych
- Obsługa korespondencji powiadamianie o otrzymaniu nowej korespondencji (e-mail/SMS/telefonicznie)
- Możliwość fizycznego korzystania z biura (zgodnie z cennikiem)
- Możliwość uzupełnienia pakietu o usługi dodatkowe
PAKIET BIURO
- Wynajem lokalu oraz adresu do rejestracji firmy i prowadzenia działalności
- Adres do korespondencji
- Przechowywanie korespondencji
- Możliwość odbioru korespondencji w oryginale
- Możliwość posługiwania się adresem w urzędach, do celów prowadzenia działalności gospodarczej oraz na wszelkich materiałach reklamowych
- Obsługa korespondencji powiadamianie o otrzymaniu nowej korespondencji (e-mail/SMS/telefonicznie)
- Skanowanie korespondencji: skanowanie poczty przychodzącej i przesyłanie jej na wskazany w umowie adres e-mail (do 30 stron miesięcznie w ramach abonamentu) - każda następna strona - opłata 50gr/strona
- Możliwość fizycznego korzystania z biura 2 godziny w miesiącu w ramach abonamentu
PAKIET BIURO MAXI
- Wynajem lokalu oraz adresu do rejestracji firmy i prowadzenia działalności
- Adres do korespondencji
- Przechowywanie korespondencji
- Możliwość odbioru korespondencji w oryginale
- Możliwość posługiwania się adresem w urzędach, do celów prowadzenia działalności gospodarczej oraz na wszelkich materiałach reklamowych
- Obsługa korespondencji powiadamianie o otrzymaniu nowej korespondencji (e-mail/SMS/telefonicznie)
- Skanowanie korespondencji: skanowanie poczty przychodzącej i przesyłanie jej na wskazany w umowie adres e-mail (do 50 stron miesięcznie w ramach abonamentu) - każda następna strona - opłata 50gr/strona
- Możliwość fizycznego korzystania z biura 4 godziny w miesiącu w ramach abonamentu
USŁUGI DODATKOWE
-
Wynajem biura na godziny (godzina - 35 PLN)
-
Wynajem sali konferencyjnej (pierwsza godzina - 60 PLN, każda kolejna rozpoczęta godzina - 55 PLN)
-
Skanowanie korespondencji (30 PLN/miesiąc)
-
Skanowanie poczty przychodzące
-
Przesyłanie na wskazany w umowie adres e-mail zeskanowanych dokumentów
-
Skanowanie do 50 stron/miesiąc (po przekroczeniu dodatkowa opłata 20 PLN/50 stron)
-
Wysyłka korespondencji pod wskazany adres pocztowy ( 5 PLN + koszty wysyłki)
-
WSZYSTKIE PODANE CENY SĄ CENAMI NETTO