wynajem biura GliwiceNiekiedy zachodzi potrzeba przeprowadzenia spotkania, w którym weźmie udział kilka lub kilkanaście osób. Przeszkodą jest jednak brak odpowiedniego miejsca do zorganizowania takiego wydarzenia. Wielu przedsiębiorców prowadzi firmę i dysponuje niewielkim biurem. Inni w ogóle go nie potrzebują, ponieważ zatrudnieni pracownicy wykonują swoją pracę zdalnie. Bywa również tak, że przedsiębiorca ma całkiem spore biuro, jednak i tak za mało w nim miejsca, aby przeprowadzić spotkanie w większym gronie. W takich sytuacjach wynajem przestrzeni biurowych, a przede wszystkim sali konferencyjnej, wydaje się bardzo dobrym pomysłem.

Dla kogo wynajem powierzchni biurowych?

Sala konferencyjna jest potrzebna, gdy chcesz zorganizować:

  • szkolenie dla swoich pracowników,
  • szkolenie dla osób spoza firmy,
  • konferencję,
  • spotkanie z poważnym klientem, w którym uczestniczy np. zespół prowadzący projekt,
  • prezentację

Z sal konferencyjnych korzystają zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i te mniejsze, które pracują nad swoją pozycją i wizerunkiem firmy. Każda firma, bez względu na wielkość, musi raz na jakiś czas przeprowadzić event, który wymaga odpowiedniego miejsca; przeszkolić pracowników, ustalić palące kwestie. Możliwość wynajęcia sali konferencyjnej na godziny to dla nich doskonałe rozwiązanie.

Dopasuj salę do potrzeb

Decydując się na wynajem sali konferencyjnej, należy znaleźć idealną przestrzeń. Przede wszystkim sala konferencyjna musi być odpowiednia do liczby osób – jeśli jest to spotkanie w małym gronie, sala nie powinna być zbyt duża; jeżeli natomiast mowa o szkoleniu, miejsca powinno być sporo – często podczas szkoleń przeprowadzane są różne ćwiczenia, które wymagają przestrzeni. Dodatkowo sala konferencyjna powinna być dopasowana do indywidualnych potrzeb – dla jednych konieczny będzie projektor, dla innych telewizor, a jeszcze dla innych różnego rodzaju tablice.

Warto pamiętać jeszcze o kwestii marketingowej. Sala konferencyjna oraz sposób jej urządzenia może posłużyć za wizytówkę Twojej firmy i świadczyć o jej prestiżu. Ważna jest nie tylko wielkość sali, lecz także jej położenie i dojazd na miejsce.

Warto pamiętać, że wynajem lub zakup lokalu w centrum miasta to bardzo duży koszt. Dodatkowo, biuro należy wyposażyć w profesjonalny sprzęt, a także w meble. Do tego dochodzą koszty związane z rachunkami i utrzymaniem lokalu. Trzeba wynająć firmę lub osobę sprzątającą, a być może kogoś do pomocy np. w organizacji spotkań, prowadzeniu kalendarza itp. Decydując się na biura do wynajęcia na godziny wszystkie te koszty odpadają!

Nasza oferta skierowana jest do klientów mających różne oczekiwania i potrzeby, dlatego oferujemy ciekawe pakiety godzinowe. W cenie wliczone jest oczywiście umeblowanie biura, a także wydruki i ksero do 10 stron, przyjmowanie korespondencji, dostęp do Internetu, obsługa sekretariatu oraz e-mailowe informowanie o korespondencji.

Wynajem powierzchni biurowych w Gliwicach – wiemy, czego potrzebują nasi klienci

Nasze powierzchnie biurowe w Gliwicach zlokalizowane są w centrum miasta. Z ulicy Zwycięstwa 14 blisko jest do Urzędu Miejskiego, banków oraz na Stare Miasto. Każdy gość umówiony na spotkanie w wynajętej u nas sali konferencyjnej z łatwością odnajdzie adres. Ponadto oferujemy dopasowanie sali do indywidualnych wymogów naszych klientów. Każda z naszych sal wyposażona jest w sprzęt wysokiej jakości: projektor, ekran oraz bezprzewodowy Internet. Oferujemy wynajem do 5, 20, 50 godzin oraz powyżej 51 godzin. Wynajmując salę konferencyjną, można skorzystać również z cateringu dla uczestników konferencji oraz szkoleń. Naszą ofertę przygotowaliśmy w taki sposób, aby była korzysta dla każdej firmy; bez względu na jej wielkość oraz na cel wynajęcia sali.

Wiemy, jak ważny dla naszych Klientów jest czas, dlatego zapewniamy możliwość wynajęcia sali nie tylko w dni powszednie, ale również w weekendy, a dostęp do sali możliwy jest przez całą dobę.